Alla inlägg under februari 2016

Av ***** ***** - 23 februari 2016 07:27

Hej hallo! Chips i mirkron jätte enkelt.
1. Ta en potatis och skölj den. Om du vill skala den.
2. Sen ta en osthyvel och hyvla potatisen på en handduk eller en köksduk.
3. Lägg potatisbitarna på ena sidan av handduken. (Dom ska ligga platt)
Sen lägger du över den andra delen av handduken. Och trycker lite försiktigt. De ska du göra för att saften i potatisen ska bort.
4. Sen ta fram en tarllik och bakplåtspapper. Vik bakplåtspapperet så att den passar tarlliken.
5. Först lägg på potatis bitarna.Sen tar du fram olja. Och en pensel. Sen bara penslar du på oljan. På båda sidorna.
6. Efter de kryddar du på en valfri krydda. Du behöver inte göra på båda sidorna.
7. Nu ska du ta fram en plastburk som passar över. På ett ungefär. Sen stoppar du in den i mikron. Och börjar med en minut sen en till. Och så tills du tycker att dom är klara.
Var försiktig det är varmt.

Ses nästa gång

Av ***** ***** - 15 februari 2016 07:42

Hej hallo hoppas ni har haft en bra alla hjärtans dag. De har jag men jag fick inget. Buhu jaja man kan inte alltid få något. Fast jag fick inte ens en kram. Men på kvällen fick jag det. Vi har idrott i skolan idag ååååh va jobbigt. Men de kanske blir kul. Undrar vad jag ska göra när jag kommer hem. Kanske läxorna eller följa med någon kompis hem. Hmmmm måste gå kram

Av ***** ***** - 13 februari 2016 09:45

Hej hallo
Yes helg i fredags alltså igår åkte vi till Borlänge. Där åt jag,pappa,lille syrran och plastmamma. På Sibylla mmmm gott. Och idag ska jag åka med min bästa kompis och bada yay.
I morgon ska jag fira alla hjärtans dag. Nu måsta jag äta min frukost. Hejdå

Av ***** ***** - 5 februari 2016 10:48

? YES FREDAG?
Äntligen fredag fast kag har ju varit sjuk i tre dagar. Så jag har ju haft tre dagar extra. Men dom var inte roliga.
För 38 graders feber är inte kul.? Nej nu ska jag inte snacka om min feber. Hmmm vad ska jag prata om. Jo jag ska till min mamma idag. Undrar vad jag ska hitta på när jag kommer dit. Nu måste jag gå hejdå.???( ledsen att jag är så tråkig) hehehe

Av ***** ***** - 4 februari 2016 10:58

Mmmm gott enkelt du måste testa göra dom.???Tips om ni har ett lock som man brukar ha i micron. Så att de inte sprutar ut i hela micron. Änvänd de och var försiktigt när jag skulle ta ut den så tappa jag den och de stelna på golvet.

Av ***** ***** - 4 februari 2016 08:16

Hej jag vet inte vad jag ska skriva om.
Så jag undrar om ni kan ge mig tips.Skriv i kommentarerna va ni vill läsa om. Jag hade blivit väldigt tacksam för de.???

Av ***** ***** - 3 februari 2016 10:37

Hej hallo idag är jag sjuk. Feber 38.3
tråkigt att jag missar skolan. Nu måste jag vila ses nästa gång.??

Presentation

Missnadis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards