Alla inlägg den 15 juni 2016

Av ***** ***** - 15 juni 2016 22:08

Hej hallå!
Igår var det den bästa dan i mitt liv. Jag fick träffa en släktingson jag inte jag träffa på många år. Vi var först på ett lekland för min och min lilla systers skull. Sen var vi och åt på en resturang. Den bästa resturang jag har varit på. Maten var så välgjord och inte ett fel. Efter vi hade ätit gick vi till en super kul lekplats. Och lekte för ett tag. Den var han tvungen att åka hem. Så jag min lilla syster pappa och min låssas mamma åkte till ett hotell i Jönköping. Jätte myssigt hotell så vi gick ditt och lämna grejerna sen handla vi. Och den chilla vi på rumet en stund. Sen blev vi hungriga och fick å åt. Men det var den VÄRSTA resturang jag har varit på urs. Jag tog en kycklingtarllik och det såg ut som bacon men pommes. NEJ inte gott. På morgonen åt vi frukost. Sen bar det av mot astridlindgrens värld. När får ni se en bild på om gången. Har ni varit här? Isåfall skriv det till mig och berätta vad du tyckte bäst om.
Nu sitter vi på väg hem vi är snart i Västerås.sen vet jag inte vad som kommer efter det. Kram ha det bäst.:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Missnadis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards